In 2003 gaf de Utrechtse hoogleraar Robert-Jan Simons aan dat er zeven manieren
zijn waardoor ICT kan leiden tot betere en/of vernieuwde manieren van
het vormgeven van leeractiviteiten.
Inmiddels zijn we een aantal jaren verder, en hebben mobiele
technologie en social software sterk aan populariteit gewonnen. Ik
vraag me daarom af of deze pijlers aan herziening toe zijn (digitale
didactiek 2.0?). Of is sprake van meer van hetzelfde?
Deadline: 1 april 2009
(de uitslag gebruik ik in een presentatie).
Vandaar
de stelling:
Wilfred Rubens' peiling | |
Dankzij nieuwe technologieën is er sinds 2003 minstens één nieuwe 'pijler van digitale didactiek' bijgekomen. | |
Mee eens | |
Niet mee eens | |
Weet niet/Geen mening | |
|
Meer informatie (lees vooral ook
de discussiebijdragen)?
Inhoudelijke aanvullingen graag via deze blog post
Bekijk
ook de resultaten
van de vorige stellingen.
This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.