Belangstelling voor online modules over online en blended learning en onderwijsinnovatie?

De Open Universiteit verzorgt verschillende online modules op het gebied van online en blended learning en op het gebied van onderwijsinnovatie. Deze modules zijn bedoeld voor professionals die zich verder willen ontwikkelen op deze terreinen. Wil je geïnformeerd worden over dit aanbod? Vul dan dit formulier in. This content is

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Betrokkenheid van lerenden bij asynchroon online leren vergroten

In That Synching Feeling: An Exploration of Student Engagement in an Online Environment doen Kate Kelly en Edward Lock verslag van een evaluatieonderzoek van twee onderwijseenheden die als gevolg van de Coronapandemie noodgedwongen maar succesvol zijn herontworpen. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Kunnen AI-tutoren lerenden helpen bij het leren?

Kunstmatige intelligentie (AI) kan docenten ondersteunen in hun werk en lerenden helpen bij het leren. De toepassingen worden steeds krachtiger. Er zijn echter ook nog steeds belangrijke aandachtspunten bijvoorbeeld ten aanzien van vertrouwen en wat betreft sociale ongelijkheid. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

SURF Onderwijsdagen 2021: een blik in de toekomst (impressie dag 2) #OWD21

Tijdens de tweede dag van de SURF Onderwijsdagen stonden de verschillende sessies in het teken van het ontwerpen van het onderwijs van de toekomst, inclusief de vraagstukken die deze toekomst met zich mee brengt. Onderstaande blogpost is een impressie van deze tweede dag. This content is published under the Attribution

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder