Weten Wat Werkt en Waarom als het gaat om ict in het onderwijs

Onlangs is editie twee van 4W gepubliceerd. In dit wetenschappelijke tijdschrift van Kennisnet gaan onderzoekers in op opbrengsten en werking van ict in het onderwijs. Maar ook op praktijkvragen die nog niet beantwoord zijn. Eigenlijk zou het tijdschrift 5W moeten heten: Weten Wat Wanneer Werkt en Waarom. This content is

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Ontwerpen van Praktijkgericht Opleiden #cvimc

De laatste sessie die ik tijdens de Managementconferentie van het Consortium voor Innovatie heb bezocht, was een verdiepingssessie die mijn collega Liesbeth Kester heeft verzorgd over het ontwerpen van praktijkgericht opleiden. Liesbeth heeft ons flink aan het werk gezet. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Doelmatig MBO Limburg #cvimc

Doelmatigheid van opleidingen op macroniveau is een bijzonder complex en dynamisch terrein. Politici en vertegenwoordigers van ‘de arbeidsmarkt’ zouden zich dat beter moeten realiseren, als zij weer met grote verhalen pleiten voor het beter aansluiten tussen MBO en bedrijfsleven. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder