Studiepunten voor MOOC’s

Massive open online courses zullen pas echt impact voor het reguliere hoger onderwijs hebben, als het afronden ervan studiepunten oplevert die kunnen worden ingebracht in het onderwijsprogramma van je opleiding. Daarvoor moet echter nog heel wat gebeuren. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

De gevolgen van kunstmatige intelligentie, people-powered-innovation en grootschalig surveilleren #OEB15

Over nog geen drie weken gaat de Online Educa Berlijn van start. Daarbij valt op dat de organisatie ook veel ruimte heeft ingeruimd om naar de impact van (leer)technologie op zaken als werkgelegenheid, innovatie en leerprocessen. This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder

Hackathon Waarderen van werkplekleren in de zorg

Op vrijdagavond 11 december en zaterdag 12 december 2015 organiseert Evolva/Werkplekleren 3.0 een hackathon waar studenten samen met onder meer (zorg)professionals, consultants en ondernemers nadenken over de toekomst van werken en leren binnen de gezondheidszorg. Ik maak deel uit van jury die het beste/meest innovatieve idee gaat beoordelen. This content

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Lees verder