Sinds de kerstvakantie heb ik problemen met mijn ADSL-aansluiting. Sinds afgelopen zaterdag heb ik thuis zelfs een week niet op Internet gekund. Vanochtend is een monteur langs geweest. Die heeft een nieuwe splitter aangesloten, die ik op advies van de helpdesk had aangeschaft. Ik had deze ook aangesloten. Maar had ik daarbij dan toch iets verkeerd gedaan?
Het is een tijdje goed gegaan, maar vervolgens klapte de verbinding er weer uit. Ik heb een kabeltje vervangen tussen de telefoonaansluiting en de splitter het modem ge-reset en nu doet de aansluiting het weer. Voor hoe lang?
KPN gaat nu de telefoonlijn testen. Volgens de monteur kan het ook daar aan liggen.
Ik baal vreselijk. Al valt de schade wel wat mee omdat ik deze tijd sowieso minder online ben. Het is immers carnavalstijd en dan ben ik vaak in mijn geboorteplaats te vinden.
Ik vertelde gisteren aan mijn mede "vasteloavend"-genoten dat ik liever een week zonder televisie of telefoon zit, dan een week zonder Internet.
This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.
Geef een reactie