Geen korting dankzij Internet

Deze week een vreemde ervaring opgedaan. Op Tweede Pinksterdag heb ik vier kaarten bestemd voor de musical The Lion King, in het Circus theater in Scheveningen. Uiteraard heb ik daar Internet voor gebruikt (http://www.thelionking.nl) . Je hebt dan tenminste geen wachtenden voor je en je hoeft geen 45 eurocent per minuut te betalen. Ik heb echter ook onlangs een brochure ontvangen met daarin een kortingsbon. Voor 4 kaarten heb ik recht op € 30,- korting.
Niet niks. Op Internet kon ik daar echter niets over vinden. Toen ik gisteren belde om te vragen hoe ik deze korting kon verzilveren, vertelde een onvriendelijke juffrouw van TopTicketLine mij dat ik deze korting niet kreeg. Je krijgt dat alleen als je besteld via de telefoon!
Stel een zelfde cursus zou offline goedkoper zijn, dan online: dat zou toch het einde van e-learning zijn?
Ik vind dat behoorlijk belachelijk. Je bespaart meneer Van den Ende transactiekosten (er zit immers geen stuk chagrijn tussen jou en de kaarten; het transactieproces is voor een groot deel geautomatiseerd), en je bent nog duurder uit ook. Lijkt me iets voor Kassa! of e Kat in de Zak.

This content is published under the Attribution 3.0 Unported license.

Delen

Een reactie

  1. Wilfred,
    Heb je de kortingskaarten nog voor Lion King of weet je hoe ik er aan kan komen? Kunnen we Joop toch nog “terug pakken” voor zijn onvriendelijk gedrag!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *